بوت کمپ Full Stack جاوا اسکریپت

بوت کمپ Full Stack جاوا اسکریپت چیست؟ Full stack دولوپر و یا توسعه دهنده کامل به یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین فرصت‌های شغلی در حوزه وب تبدیل شده است. از آنجایی که یک Full stack دولوپر باید تسلط کافی در بخش‌های  فرانت اند و بک اند داشته باشد، شاید برای شما این سوال پیش آید که آیا تنها با داشتن دانش در زبان جاوا اسکریپت، امکان تبدیل شدن به یک Full stack دولوپر ممکن است؟ در پاسخ باید گفت بله. چرا که نه؟ پیش از این، جاوا اسکریپت تنها به عنوان یک زبان سمت کاربر و قابل اجرا بر روی مرورگرها بود. الان می‌توان از آن برای برنامه نویسی سمت سرور نیز استفاده نمود. به همین دلیل است که این زبان به عنوان Full Stack شناخته شده است. یعنی همه جنبه‌های یک برنامه را میتوان با استفاده از زبان جاوا اسکریپت پیاده سازی کرد.

اگر شما به دنبال این هستید که به یک برنامه نویس حرفه‌ای و متخصص کامل در جاوا اسکریپت تبدیل شوید، بوت کمپ Full Stack جاوا اسکریپت برای شما طراحی شده است.

    برنامه درسی بوت کمپ Full Stack جاوا اسکریپت

    بوت‌کمپ Full Stack جاوا اسکریپت نیمه وقت (۲۴ هفته) شامل پشته 
    MERN (MongoDB/MySQL, ExpressJS, ReactJS, NodeJS) می‌باشد که برای توسعه فرانت اند، بک اند و ارتباط با پایگاه داده استفاده می‌شود

    MERN چیه؟ و چه یاد میگیرم؟

    javascript
    این بوت کمپ برای چه کسی مناسب است

    این بوت کمپ برای کسانی که به طور جدی به تغییر فیلد کاری و ورود به بازار کار می اندیشند مناسب است. حداقل هفته ای ۲۰ ساعت مطالعه و تمرین را دارند. مصمم و مسئولیت پذیر هستند.

    این بوت کمپ برای چه کسی مناسب نیست

    افرادی که زمان کافی برای تمرین و شرکت در جلسه های تمرین را ندارند. هنوز درباره مسیر مطمئن نیستند. و همچنین افرادی که به تلاش و تمرین مستمر برای یادگیری فعال باور ندارند.

    نمونه برنامه یک هفته در بوت کمپ Full stack

    برنامه هر بوت کمپ بر اساس زمانبندی شرکت کنندگان ممکن است متغیر باشد.
    شنبه
    یکشنبه
    دوشنبه
    سه‌شنبه
    چهارشنبه
    پنجشنبه
    جمعه
    ۹:۰۰
    ۱۳:۳۰
    ۱۸:۳۰
    ۲۱:۳۰
    دریافت برنامه هفته
    Pair Programming
    کلاس آنلاین
    تمرین و منتورینگ گروهی یا ۱:۱
    ☀️
    ثبت نام در بوت کمپ

    مربیان بوت‌کمپ‌ها

    امیرصباحی
    مهندس نرم افزار و توسعه دهنده Full Stack و مدیر اجرایی بوت کمپ
    امین آشتیانی
    توسعه دهنده ارشد تیم اسنپ اکسپرس و مدرس با تجربه در زمینه توسعه رابط کاربری است و زمینه قوی بر روی javascript / React
    امیرحسین مدیرخازنی
    توسعه دهنده ارشد Front-End در شرکت به پرداخت و مدرس برنامه نویسی
    علیرضا رازی نژاد
    مهندس نرم افزار و توسعه دهنده Front-End با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت
    شروع از  ۰۱  شهریور

    تاریخ آخرین ثبت نام و ارزیابی ۲۰ مرداد

    شرایط پرداخت بدون ریسک و امکان بازگشت وجه

    برای پرداخت شهریه بوت‌کمپ سعی کرده‌ایم تا ساز و کار منعطف پرداخت را برای شما ایجاد کرده و ریسک پرداخت را برای شما برطرف سازیم.

    پرداخت شهریه دوره‌های بوت کمپ به ۲ صورت امکان پذیر است:
    1. پرداخت نقدی: در صورتی که شرکت کننده تمایل به پرداخت کل هزینه دوره را در ابتدای شروع بوت‌کمپ داشته باشد یک تخفیف ۱۰٪ به کاربر تعلق خواهد گرفت.

    2. پرداخت ماهیانه: در این متد پرداختی که گزینه اقتصادی‌تر است، خدمات بوت‌کمپ از ابتدای ماه به کارجویان تخصیص داده شده و  شرکت کننده شهریه ماه مربوطه را در انتهای هر ماه پرداخت می‌نماید . لازم به ذکر است پس از ارزیابی فنی و رفتار کارجو در طول هر هفته، اعم از انجام مستمر تمرینات و شرکت در جلسه‌های منتورینگ و لایو، ادامه روند بوت‌کمپ برای کاربر امکان پذیر خواهد بود. در غیر اینصورت هیچ مسئولیتی متوجه کارادمی برای ادامه روند بوت‌کمپ نخواهد شد. همچنین هیچگونه هزینه‌ای  متوجه کارجو تا انتهای ماه نیز نخواهد بود.
    برای اطلاعات بیشتر  از بازگشت وجه و قوانین دیگر به بخش شرایط و قوانین پرداخت مراجعه نمایید.

    شهریه
    ماهیانه ۲ میلیون پانصد و پرداخت در انتهای هر ماه

    ۱۵ میلیون تومان

    مراحل ثبت نام

    ۱- از طریق این لینک می توانید تعیین زمان برای مشاوره و ارزیابی کنید: 
    https://calendly.com/karademycamp/45min
    نکته مهم: قبل از شرکت در بوت کمپ های اصلی توصیه می کنیم تا بخش آماده سازی برای بوت کمپ Full-stack و برنامه نویسی Front-End  را مطالعه کنید.

    ۲- وارد پنل https://my.karademy.ir شوید و در تاریخ مورد نظر خود ثبت نام را تکمیل کنید.

    ۳- شرکت در برنامه معرفی بوت کمپ که زمان آن به شما اعلام می شود.

    سوالات متداول

    دوره‌های بوت‌کمپ آنلاین کارادمی  کاملا به صورت یک آنلاین است. کارآموزان هر هفته منابع مربوط به موضوع هفته را اعم از ویدئو، کتاب الکترونیک، تمرینات را دریافت می کنند. در انتهای هفته در ساعت مشخص در کلاس آنلاین (خصوصی و گروهی) حاضر شده و شما با مربی مستقیما در تعامل هستید و اگر سوال و یا ابهامی وجود داشته باشد امکان پرسش و حل تمرینات وجود دارد. در طی هفته نیز شما با هم دوره‌ای های خود و همچنین مربی از طریق Slack کارادمی در ارتباط هستید. 

    ما تفاوت های زیادی در دوره های آنلاین بوت‌کمپ ایجاد کرده ایم که این آن را با دیگر دوره ها متفاوت می سازد. چند دلیل را برای شما بازگو می کنیم:

    دوره های بوت‌کمپ فقط به آموزش مهارت های فنی خلاصه نشده بلکه چالش های کار واقعی را تجربه می کنید.
    از آموزش تا دنیای واقعی کار چه به عنوان یک توسعه دهنده در یک تیم و چه به عنوان یک فریلنسر فاصله زیادی وجود دارد. ما بر روی تجربه متمرکز هستیم.

    در هر هفته مربی با شما در تماس است تا از چالش های شما مطلع شده و راهنمایی های لازم را ارائه دهد.

    شما به دیگران کمک می کنید و دیگران به شما. هیچ چیز مثل حل مشکلات دیگران مفاهیم را برای شما عمیق تر نمی کند.
    در دوره های آنلاین از هر شهر و با توجه به زمان مد نظر می توانید در بوت کمپ شرکت کنید. برای شما محدودیتی وجود ندارد. فقط نیاز است تا در بوت کمپ فعال باشید و در طی هفته نیز بر روی پروژه کار کنید.

    مهارت های نرم مانند حل مسئله، مدیریت زمان، مشارکت مؤثر در کارها و… آن چیزی است که در این دوره ها تجربه می کنید.

    با سرمایه گذاری معقول نتیجه ای منحصر به فرد را در زمان کوتاه بدست می آورید.

    برای شرکت در این دوره ها نیاز نیست تا یک توسعه‌دهنده باشید. کافی است تا با مباحث اولیه توسعه وب مانند HTML ،CSS و مقدمات جاوا اسکریپت آشنا باشید. ما به شما در این ارتباط کمک خواهیم کرد.
    پاسخ این سوال بر اساس روحیه و علایق هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا با پیش ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان پاسخ مناسبی برای این گزینه بیایید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در مسیر حرفه‌ای خود. با آگاهی بیشتری حرکت کنید.
    شاید بیشتر از هر دوره دیگری دوره‌های بوت‌کمپ مشارکت و تلاش شما  نیاز دارد. در دوره به طور منظم شرکت کرده پروژه ها را انجام دهیم و در گفتگوها مشارکت کنید.  هرچه تلاش بیشتری داشته باشید، نتیجه بهترین خواهید گرفت.
    خیر. پرداخت ها می تواند به صورت ماهانه و در انتهای هر ماه انجام شود. امکان پرداخت نقدی نیز برای شما فراهم است.

    دوره‌های کارادمی دوره‌های تجربی و عملی هستند که شرکت کننده مثل کار در یک شرکت و پروژه واقعی نیاز است تا دوره را گذراند. بوت‌کمپ‌های کارادمی این فرصت را در اختیار شرکت کنندگان می گذارند تا فضای کار آموختن را با آموزش تجربه کنند و سریع و مطمئن وارد بازار کار شوند. طبیعتا کارادمی نفع مالی از انجام پروژه‌ها ندارد و نیاز است تا از طریق دریافت شهریه هزینه های آموزش را پوشش دهد.

    توضیحات بیشتر را در وبلاگ ما بخوانید.

    بله، هدف کارادمی ایجاد ارتباط شما با صنعت و ورود به بازار کار است. در کارادمی بعد از اتمام بوت کمپ از پشتیبانی ۶ ماهه ما برای یافتن کار مرتبط برخوردار می شوید. در پایان این دوره اگر وارد بازار کار نشده باشید وجه به طور کامل بازگشت داده می شود. شما باید بوت کمپ را با موفقیت گذرانده باشید تا این تضمین داده شود.

    در کارادمی ما بجای گذاشتن قوانین سفت و سخت و ساختن یک محیط آموزشی پر اضطراب، سعی بر آن کردیم که تمرکز و زمان اصلی خود را برای پرورش خلاقیت و مهارت‌های برنامه نویسی که نیاز بازار کار است بگذاریم و در تمامی مسیر راه تا زمان استخدام در کنار شما باشیم.

    در صفحه قوانین درباره اشتغال پس از بوت کمپ اطلاعت کامل را مشاهده کنید.

    نظر شرکت کنندگان بوت کمپ ها

    شکوفا قدس از بوت کمپ React/Redux
    محمد یلان از بوت کمپ Front-End
    سید مهدی قائمی از بوت کمپ PHP/Laravel
    معصومه باقری از بوت کمپ Front-End و React
    روح الله مظفری از بوت کمپ Python و Django
    محمد سروی از بوت کمپ PHP/Laravel
    مائده احمدیان از بوت کمپ Python و Django
    آخشام فاخری از بوت کمپ Python و Django