آموزش آنلاین و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده رابط کاربری حرفه‌ای

آموزش آنلاین و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده رابط کاربری حرفه‌ای

نیاز شرکت‌ها به یک توسعه دهنده رابط کاربری حرفه‌ای در سال‌های اخیر بسیار چشم‌گیر بوده و همچنین با رشد قابل توجهی در حال حرکت است. با وجود بازار خوب کاری در این حوزه، خیلی از افراد قادر به شرکت در کلاس‌های آموزشی فیزیکی به دلیل مشغله کاری، دانشجو بودن، هزینه بالا این دسته از دوره‌ها، عدم کیفیت در کلاس‌های آموزشگاهی، عدم دسترسی (ترافیک، دور بودن از محل کار یا منزل و غیره) به مکان مورد نظر نبوده و به همین منظور نتوانستند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند. ما در کارادمی به این فکر افتادیم تا این چالش‌ها رو برای شما رفع نموده و تلاش کردیم تا آموزش متفاوت و با کیفیت، هم از بعد مهارت‌های فنی و هم مهارت‌های نرم در اختیار شما بگذاریم. در ادامه به چندی از نکاتی که در آموزش آنلاین به آن پرداخته‌ایم و ما را از بقیه سیستم‌های آموزشی متمایز می‌سازد می‌پردازیم.

· تمرکز بر مهارت‌های عملی

بسیاری از دوره‌ها به شما تئوری لازم را تدریس می‌کنند، اما همه آنها به شما نشان نمی‌دهند که چگونه آن را اعمال کنید. یک بوت‌کمپ پروژه‌های واقعی را به شما تخصیص داده و شما چالش‌های آن را در طول دوره تجربه خواهید کرد. به این ترتیب، شما یک پورتفولیو حرفه‌ای پس از فارغ‌التحصیل شدن در بوت‌‌کمپ خواهید داشت.

· مربی اختصاصی

مهم این است که مطمئن شوید شما مفاهیم رو بطور دقیق متوجه شدید، قبل از اینکه به مبحث بعدی بپردازید. مربی در اینجا نقش مهمی را ایفا می‌کند و مشاوره نفر به نفر و بازخورد در مورد کار شما را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از نقش‌های مهم مربی زمانیست که انگیزه در شما کم شده است و سعی می‌کند شمارو در جهت درست حرکت دهد.

· جامعه دانشجویی فعال

یادگیری آنلاین لزوما به معنای طی کردن مسیر به تنهایی نیست. اگر قرار باشد یک کلاس درس سنتی را از دست بدهید، دوره‌ای را با یک انجمن آنلاین فعال دنبال کنید. این یک راه عالی دیگر برای حفظ انگیزه بالا و به اشتراک گذاشتن تجربه خود با دانش آموزان دیگر است.

· نرخ بالای استخدام

دوره‌ای را انتخاب کنید که فرایند استخدام را برای شما پس از فارغ‌التحصیل شدن راحت‌تر سازد. آماده‌سازی (از جمله کمک به رزومه و آمادگی برای مصاحبه) برای پیدا کردن شغل محبوب خود بسیار حائز اهمیت است.

· هزینه

اغلب دوره‌های تخصصی که در آموزشگاه‌ها ارائه می‌گردد گران قیمت و مقرون به صرفه برای دانشجویان و کسانی که جویای کار هستند نمی‌باشد. در دوره‌های آنلاین کارادمی ما کمترین هزینه ممکن و تلاش به ارائه آموزش با کیفیت همراه با پروژه‌های متعدد در نظر گرفته‌ایم.

1500 1010 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی