Bootcamp Project

بوت کمپ جدید Front-End

بسیار خوشحالیم که هر روز برای بهتر شدن بوت کمپ ها تلاش می کنیم. و خوشحالیم که آن را با شما در میان بگذاریم. هر بوت کمپ تجربه‌های جدیدی را برای یادگیری به ما می دهد. این به ما کمک می کنم تا بتوانیم سطح کیفی بوت کمپ ها را ارتقا دهیم. بوت کمپ دوره چالشی است که مسیر شفاف یادگیری را برای شما ایجاد می کند.

ما بوت کمپ های جدیدی Front-end را برنامه ریزی کرده ایم. در بوت کمپ جدید به سراغ Front-End میرویم. موضوعی که طرفداران زیادی دارد.  اگر می خواهید وارد بازار کار شوید، مسیر Front-End مسیر مناسبی است. باید به یاد داشت که گرچه شروع این مسیر با مباحث آسان مانند HTML و CSS است اما نیاز به آمادگی عمیقی برای ایجاد رابط های کاربری پیچیده خواهید داشت.

هدف بوت کمپ های جدید

در بوت کمپ های جدید هدف ایجاد مسیر های متنوع یادگیری با micro-learning است. تلاش کرده ایم تا محیط شبیه سازی شده کاری را برای کارجو آماده کنیم. در بوت کمپ شما با یادگیری یک مبحث بلافاصله آن را در یک چالش کدنویسی به کار می بندید. حل مسئله و رشد توان فنی در هر مرحله هدف اول است. برای هر هفته مطالب جامعی دارید که می توانید آنها را مطالعه کنید. سپس به سراغ تسک ها بروید و یادگیری خود را به کار ببندید. مثال و چالش های کوچک به شما در یادگیری و عمیق سازی مطالب کمک می کند. همچنین در هر هفته Quiz فنی به شما کمک می کند تا برای مصاحبه ها آماده شوید. در ادامه ساختن یک پورتفولیو از پروژه ها را دارید که می توانید به کارفرمایان نمایش دهید.

هدف دیگر بوت کمپ تمرین مهارت‌های نرم است. در بازار کار مهارت های نرم در کنار مهارت های فنی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از شرکت ها اهمیت بیشتری به مهارت های نرم شما می دهند.

به یاد داشته باشید ما در بوت کمپ می خواهیم برنامه نویسی را تمرین کنیم. بنابراین انتظار داشته باشید که خود کدها را بنویسید و از کمک مربیان برای بهینه سازی و رفع اشکال استفاده کنید.

در بوت کمپ چه یاد می گیرید؟

در مسیر Front-End شما با سه تکنولوژی سازنده وب یعنی HTML, CSS و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript) کار می کنید. اما نیاز به مفاهیم عمیق تری برای ورود به بازار کار دارید. سیلابس های بوت کمپ Front-end را با نگاه به بازار کار ایران و جهان بازبینی و بهبود داده ایم. بخش های جدید مانند:

۱- Test Driven Development یا به اختصار TDD

۲- شناخت الگوریتم و کاربرد آنها

۳-  Data Structures یا ساختمان داده

۴- آشنایی با Design Patterns

این مطالب را به این بوت کمپ افزوده ایم. این به شما کمک می کند تا در بخش حل مسئله فنی مصاحبه ها آمادگی بیشتری داشته باشید، قدرت حل مسئله خود را افزایش دهید و یادگیری. Framework های جدید برای شما آسانتر شود.

چه پروژه هایی انجام می دهید؟

انجام پروژه در بوت کمپ از اهمیت بالایی برخوردار است. پروژه ها  باعث می شود تا یادگیری فعال داشته باشید. دانسته ها را در عمل کنار یکدیگر قرار دهید. تمرین به این صورت شما را با دنیای واقعی کار آماده می کند. شما صرفا یک پروژه را از صفر تا صد از روی دست مربی کپی نمیکنید. این کار پروژه محور بودن نیست! بلکه با تحلیل نیازها پروژه را خود ایجاد می کنید. مربیان نیز در رفع ابهام و پرسش های شما در کنار شما هستند. این تحلیل به شما در دو بخش کمک می کند. اول این که مهارت هایی ارزیابی، حل مسئله، زمان بندی و… را که مهارت های نرم است پوشش می دهد. و دو این که مهارت فنی شما را افزایش میدهد چرا که باید با استفاده از دانش فنی مسئله را حل کنید.

مثال پروژه هایی که توسط کارجویان بوت کمپ ه انجام شده است:
۱- پیاده سازی Admin Dashboard
۲- پیاده سازی UI
۳- کار با API و ترکیب با User Interface

شما می توانید یک یا چند پروژه را در طول بوت کمپ انجام دهید. سپس این پروژه ها را در Git Repo خود قرار دهید. این باعث می شود تا هم تمرین خوبی روی برنامه نویسی انجام داده باشید، تجربه کسب کنید و هم این که بتوانید به شرکت ها قابلیت های فنی خود را نمایش دهید.

Bootcamp Project Bootcamp Project Bootcamp Project Bootcamp Project

از یادگیری تا استخدام

در نهایت یادگیری و مهارت آموزی فنی باید منجر به استخدام، مهاجرت کاری و یا کار به صورت فریلنسنگ و یا آزادکاری شود. این مسئله مهمی است که هدف نهایی ما تنها قبول شدن در مصاحبه فنی و ورود به یک تیم نیست. بلکه باید یک آینده شغلی مناسب را برای خود ایجاد کنید. بوت کمپ به شما در شروع این مسیر بسیار کمک می کند. ما زمان شش ماهه ای را برنامه ریزی کرده ایم تا در کنار یکدیگر بتوانیم برای یافتن شغل مناسب در شرکت مناسب اقدام کنید. به همین منظور ما شما را برای مصاحبه ها نیز اماده می کنیم و با یکدیگر روی رزومه کار خواهیم کرد.
در این مسیر اگر شرایط شما محیا باشد و بوت مکپ را با موفقیت تمام کنید، تضمین استخدام را هم خواهید داشت. این به شما آسودگی خاطر را می دهد تا با تلاش در طی بوت کمپ به هدف اصلی خود برسید. به یاد داشته باشید پرورش مهارت های نرم در کنار مهارت های فنی است که شما را در بازار کار متمایز می نماید.

امیدواریم در بوت کمپ‌های جدید Front-End در کنار یکدیگر شاهد پیشرفت و بهروزی شما باشیم.

 

2880 1800 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی

دیدگاهی بنویسید