تاثیرات جاوا اسکریپت در دنیای وب

تاثیرات جاوا اسکریپت در دنیای وب

با تغییرات سریع در تکنولوژی، فراموش کردن محصولات و تکنولوژی‌های مختلف قدیمی آسان شده است. قبل از لپ‌تاپ‌های فانتزی و ظریف، کامپیوترهای قدیمی بزرگ داشتیم، موبایل‌های فلیپ‌فلاپ‌‌ را به آیفون‌ها تغییر دادیم و همچنین قبل از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت، اینترنت محل بسیار متفاوتی بود.

وب‌‌سایت‌های اولیه پر از صفحات استاتیک و متن پر شده بود. هر لینکی که کلیک می‌کردید نیاز به بارگذاری مجدد از یک صفحه کاملا جدید داشت.

همه چیز با اجرای جاوا اسکریپت تغییر کرد و در حال حاضر یک جز کلیدی تقریبا هر وب‌سایت می‌باشد. در حالی که HTML و CSS طراحی وب‌سایت را کنترل می‌کنند، جاوا اسکریپت آن را فعال می‌کند. جاوا اسکریپت اجازه می‌دهد تا برای تعاملات پویا نیازی به بارگذاری مجدد صفحه نداشته باشید. Spotify ،Facebook و Instagram بدون جاوا اسکریپت بارگذاری نمی‌شوند، Twitter بدون جاوا اسکریپت قادر نخواهد بود بلافاصله به روز شود.

جاوا اسکریپت نقشی ضروری در اینترنت مدرن دارد. در ادامه، برای نشان دادن اینکه جاوا اسکریپت به طور قابل توجهی جهان وب را تغییر داده است، تصاویری از برخی از بزرگترین وب‌سایت‌های جهان را به اشتراک می‌گذاریم (قبل و بعد از اینکه آنها شروع به استفاده از جاوا اسکریپت کردند).

 

cargilist

ebay

Amazon

Yahoo

150 150 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی