هفت مهارت نرم برای رسیدن به موفقیت در شغل خود

بوت‌کمپ‌ها در سال‌های اخیر به عنوان یک سیستم آموزشی سریع برای به دست‌ آوردن شغل‌های فن‌آوری جذاب با پرداخت خوب ظهور کرده‌اند. دلیل موفقیت بوت‌کمپ‌ها تنها پرداختن به مسائل فنی نیست، بلکه آنها به مهارت‌های کلیدی مانند مهارت‎‌های نرم هم توجه خاصی داشته‌اند. در ادامه به برخی از این مهارت‌ها که لازمه موفقیت در هر شغلی است پرداخته‌ایم.

1. حس کنجکاوی

در حالی که شما ممکن است مهارت‌های مورد نیاز را داشته باشید، آیا حس کنجکاوی و علاقه به یادگیری در مورد شرکتی که در تلاش برای کارکردن هستید را در خود می‌بینید؟ نشان‌ دادن علاقه شدید به محصولات شرکت، تاریخچه، ارزش‌های اصلی و داستان‌های بنیانگذاران، شما را به خوبی در راه پذیرفته ‌شدن در شرکت مورد نظر قرار می‌دهد.

2. دوستانه و مهربان

بله، شما باید یک فرد خوب، دوستانه و سرگرم‌ کننده باشید تا بتوانید با دیگران در ارتباط باشید. پس طبیعی باشید و خودتان باشید، مثل اینکه با دوستانتان هستید.

3. آموزش پذیر

شما ممکن است تمام مهارت‌ها و تجربه‌های موجود در جهان را داشته باشید اما کارفرمایان ممکن است راه‌های خود را برای انجام کارها داشته باشند. برای چگونگی انجام کارها راهنمایی‌های لازم را بپذیرید. خب بالاخره، آنها رئیس هستند.

4. تعهد کاری

تعهد به کارفرما، نتیجه گسترش کاری برای شما خواهد بود. حداکثر توان خود را برای ارائه کار به بهترین نحو ممکن بگذارید.

5. انعطاف پذیر

امروزه، عنوان شغلی شما شامل یک سری وظایف و تکالیف مهمی می‌باشد. بهتر است این وظایف و تکالیف به عنوان یک بازی برای شما باشد تا به عنوان “کار من نیست” به آن دیده شود. باز هم اگر می‌خواهید ارزش خود را به یک شرکت نشان دهید، حل مشکلات باعث دیده شدن بیشتر و ارزش شما را در شرکت افزایش می‌دهد.

6. برگشت پذیر

تغییر شرایط، لغو پروژه‌ها، کنسل شدن جلسات، تغییرات در موعدهای مقرر و غیره در شرکت‌ها اجتناب ناپذیر هستند. شغل شما این است که در اطراف آنها مانور دهید. گذاشتن زمان بیشتر برای جلو رفتن به جای شکایت کردن، تجربه‌ی بسیار بهتر را برای شما به همراه خواهد داشت.

7. علاقه‌مند

نشان دادن شور و شوق واقعی شما یک راه عالی برای ماندن است و همچنین همکارانتان را در مسیر حرکت قرار می‌دهید. هنگامی که یک مدیر اجرایی می‌بیند که شما هیجان خود را نسبت به رشد شرکت نشان می‌دهید، یک پیام واضح ارسال می‌کنید که شما به موفقیت شرکت اهمیت می‌دهید.

150 150 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی