وبلاگ‌‌های برنامه‌نویسی و توسعه وب که هر برنامه‌نویس باید دنبال کند

وبلاگ‌‌های برنامه‌نویسی و توسعه وب که هر برنامه‌نویس باید دنبال کند

1. وبلاگ Geeks for Geeks

وبلاگ Geeks for Geeks به سادگی یک مجله آنلاین است که در آن مهندسان نرم افزار و برنامه‌نویسان با یکدیگر در تعامل هستند. در اینجا برنامه‌نویسان به دنبال پاسخ‌های مناسب به سوالات برنامه‌نویسی هستند که ممکن است در طی مصاحبه‌ها با آن برخورد کنند. در اینجا هر توسعه دهنده تجربیات خود را در مصاحبه‌ها به اشتراک می‌گذارند.

آدرس وبلاگ: https://www.geeksforgeeks.org/category/guestblogs

2. وبلاگ Six Revisions

وبلاگ Six Revisions در سال 2008 توسط Jacob Gube تاسیس شده است که یک وبلاگ برنامه‌نویسی است که مقالات مفیدی و کاربردی در برنامه‌نویسی برای مهندسان نرم افزار و برنامه‌ریزان وب دارد. شما همچنین می‌توانید تمرین‌های آموزشی، راهنمایی در ابزار برنامه‌نویسی و اطلاعات عالی در مورد CSS ،HTML و جاوا اسکریپت را در میان بسیاری دیگر پیدا کنید. اگر شما علاقه‌مند به پیشرفت در برنامه‌نویسی هستید، این یک وبلاگی است که باید برای شما جذاب باشد.

آدرس وبلاگ: https://www.webfx.com/blog/web-design/six-revisions-version-2

3. وبلاگ Google Developer

متعلق به گوگل، این وبلاگ شامل گروه‌های مربوط به برنامه‌نویسان است که بیشتر از محصولات توسعه دهنده گوگل استفاده می‌کنند. اگر تمایل به کار کردن در پروژه‌های Google Developer را دارید، اخبار و بینش در سیستم عامل، ابزار و رویدادهای Google را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس وبلاگ: https://developers.googleblog.com

4. وبلاگ Coding Horror

وبلاگ Coding Horror یکی دیگر از وبلاگ‌های برنامه‌نویسی است که برای برنامه‌نویسان بسیار مفید و پر منبع است. وبلاگ‌نویس اصلی، Jeff Atwood یک توسعه دهنده نرم افزار است که به خوبی در برنامه‌‌نویسی تجربه دارد. او معمولا راهنمایی‌های برنامه‌نویسی خوب همراه با تصاویری عالی ارائه می‌دهد. این وبلاگ در سال جاری به شدت فعال نیست اما دارای صدها مقاله مهم در مورد مفاهیم برنامه‌نویسی و کدینگ می‌باشد.

آدرس وبلاگ: https://blog.codinghorror.com

5. وبلاگ Hackerearth

وبلاگ Hackerearth یکی از محبوب‌ترین وبلاگ‌های رقابت در برنامه‌نویسی است. وبلاگ آن توسط کارشناسان صنعت اداره می‌شود. مقالات مختلف در مورد ابزارهای برنامه‌نویسی مختلف و تکنولوژی‌های پیشرفته وجود دارد که ممکن است راه بسیار خوبی برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشد.

آدرس وبلاگ: https://www.hackerearth.com/blog

6. وبلاگ DZone

وبلاگ DZone خود را به عنوان یک وبلاگ برنامه‌نویسی که به شما بینش عالی در جهان برنامه‌نویسی و توسعه وب ارائه می‌دهد، معرفی می‌کند. در آن مقالات مفیدی هستند که به نظر می‌رسد بسیار دقیق توسط کارشناسان در زمینه برنامه‌نویسی نوشته شده است.

آدرس وبلاگ: https://dzone.com

7. وبلاگ Linux Foundation

اگر شما به انواع مطالب مرتبط با منبع باز و اسکریپتینگ یا هر چیزی که در مهندسی نرم ‌افزار و برنامه‌نویسی پیچیده است، نیاز دارید، باید وبلاگ Linux Foundation را دنبال کنید. مقالات مرتبط با برنامه‌نویسی در آن وجود دارد که توسط نویسندگان این وبلاگ نوشته شده که اکثرا کارشناسان برنامه‌نویسی و مهندسان نرم افزار هستند. لینوکس نیز به عنوان بهترین سیستم عامل برای برنامه‌نویسان در نظر گرفته شده است، بنابراین مهم است که بدانیم در دنیای لینوکس چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

آدرس وبلاگ: https://www.linuxfoundation.org/newsroom/blog

8. وبلاگ Github

این وبلاگ برنامه‌‌نویسی به شما امکان برقراری ارتباط با دیگر دانش‌آموزان، برنامه‌نویسان و معلمان را می‌دهد. شما می‌توانید تکالیف ویژه‌ای را با هدف تقویت مهارت‌های خود به عنوان یک برنامه‌نویس پیدا کنید. شما مجاز به ارسال هرگونه سوال در مورد مسائل مربوط به برنامه‌نویسی هستید و معلمان حرفه‌ای شمارو در این زمینه گام به گام راهنمایی می‌کنند. همچنین مقالات بزرگ توسط معلمان و همچنین دیگر دانش‌آموزان برای کمک به مهارت‌های برنامه‌نویسی شما نوشته شده و در دسترس شما می‌باشد.

آدرس وبلاگ: https://blog.github.com

9. وبلاگ Microsoft Developer

وبلاگ Microsoft Developer توسط مهندسان نرم افزار حرفه‌ای اداره می‌شود که دانش گسترده‌ای از برنامه‌نویسی و توسعه وب دارند. به اشتراک گذاری تجربه ارزشمندشان، این وبلاگ برنامه‌نویسی را برای همه برنامه‌نویسان جذاب کرده است. همچنین اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای اخیر و تکنولوژیکی‌های پیشرفته وجود دارد که ممکن است بسیار مفید باشد و به شما کمک کند محتوای خوب برای وبلاگ شخصی خودتان ارائه دهید.

آدرس وبلاگ: https://www.microsoft.com/developerblog

10. وبلاگ Code Better

اگر شما به دنبال بهترین روش‌های تمرین در برنامه‌نویسی و همچنین ابزار و تکنیک‌های برنامه‌نویسی مربوطه هستید، این وبلاگ باید برای شما خواندنی باشد. وبلاگ‌نویسان مختلف در Code Better وجود دارند که به خوبی در برنامه‌نویسی تجربه دارند. بنظر می‌رسد بسیاری از نویسندگان روزها به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار مشغول به کار هستند و تجربه‌های شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند. شما حتی می‌توانید آموزش‌های مربوط به برنامه‌نویسی را در این وبلاگ پیدا کنید که به شما کمک می‌کند به یک برنامه‌نویس خوب تبدیل شوید.

آدرس وبلاگ: http://codebetter.com

1000 667 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی