چهار مهارتی که کارآموزان درکنار کدنویسی در کارادمی یاد خواهند گرفت

وقتی وارد بوت‌کمپ‌های کارآموزی و برنامه نویسی کارادمی می‌شوید، کدنویسی آشکارترین مهارتی است که کارآموزان در حین دوره کسب می‌کنند. ولی این تمام مهارتی نیست که به آنان آموخته می‌شود. در ادامه چهار مهارت کلیدی برای هر توسعه‌دهنده وب را در این نوشته می‌خوانیم.

  1. همکاری

همکاری بین اعضاء تیم بسیار حائز اهمیت است ولی دست یافتن به آن کار ساده‌ای نیست. کار آموزان در این بوت‌کمپ با یکدیگر تیم می‌شوند و در پروژه‌های گروهی تاکتیک‌ها و راهبردهای خود را اجرایی و چاش‌های کار تیمی را تجربه می‌کنند. علاوه بر این، اشتباهات فردی و تیمی کارآموزان و یادگیری از اشتباهات چیزی است که کارادمی خواهان آن است. در نتیجه همکاری در همه جنبه‌های کسب و کار مهم است: چه از کنترل منبع کد مانند GIT استفاده شود، حل مشکلات تجاری در دنیای واقعی با استفاده از کدنویسی و یا دادن نظرات مفید و پیش برنده به یکدیگر.

  1. ارتباطات

ارتباطات یک مهارت ارزشمند و پایه یک تیم خوب است که توسعه‌دهندگان باید این مهارت را برای انجام وظایف خود با دیگر اعضای یک شرکت دارا باشند. همانطور که ارتباط با دیگر توسعه‌دهندگان از اهمیت خاصی برخوردار است، توانایی برقراری ارتباط با مدیریت، منابع انسانی، تیم فروش و سایر نقش‌ها در یک شرکت نیز به همان اندازه اهمیت دارد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای انجام مصاحبه در شرکت‌ها و سازمان‌ها دارند عدم تسلط به برقراری ارتباط با مصاحبه کنندگان می‌باشد که در کارادمی به این مسائل نیز پرداخته خواهد شد.

  1. حل مسئله

یکی از ارزشمندترین مهارت‌های یک توسعه‌دهنده، قابلیت حل مسئله و یا همان Problem Solving است. در بوت‌کمپ کارادمی کارآموزان از ساختار زیربنایی یک مسئله استفاده نموده، بهترین مسیر برای رسیدن به یک مشکل را تعیین و یا آن را  به تکه‌های کوچکتر تجزیه  می‌سازند و به یک راه حل مناسب برای آن مشکل دست پیدا می‌کنند.

  1. استفاده از منابع

توسعه‌دهندگان وب حرفه‌ای هر روز از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. به همین منظور دانستن چگونگی استفاده از منابع برای کمک به حل مشکلات بسیار حائز اهمیت است. در کارادمی، کارآموزان استفاده از  موتور جستجوگر قدرتمند را یاد خواهند گرفت تا بتوانند به سرعت پاسخ هایی پیدا کنند که در روند حل مسئله به آنان کمک کند.

150 150 بوت کمپ برنامه نویسی و آمادگی برای بازارکار کارادمی